About Me_

Nur Syahirah
15 November 1997
Sweet 14
Semenyih

Nazmi Faiz !



Okay Reader ! Today i nak story pasal pemain  kesayangan i nie. Actually dari dulu lagi aku tak minat bola sepak nie. tapi selepas aku melihat Nazmi Faiz yg berjersey 12 nie beraksi pada perlawanan HarimauMuda menentnag Bahrain aku terus tergerak hati utk menyukai sukan bola sepak ini. sungguh,aku tak pernah minat bila sepak. tapi kerana Nazmi kesayangan saya nie. saya suka akan bola sepak. Jadi...




             Majulah Sukan Untuk Negara.


   HarimauMuda Memang Terbaikkk !






                                                                                                        Ikhlas dari saya,
                                                                                                                   Syera'Aww.

No comments:

Post a Comment