About Me_

Nur Syahirah
15 November 1997
Sweet 14
Semenyih

Rindu Diri Yang Dulu :)


Rindu Diri Yang Dulu :)
       Kerna diri yg dulu lebih BAHAGIA dari diri yg sekarang , Hidup ini INDAH dengan adanya CINTA hidup itu sunyi juga kerna hilangnya CINTA , Hati ini rungsing pabila aku memikirkan sesuatu dgn adanya nama CINTA , Hidup ini tidak sempurna jika CINTA itu tidak wujud , CINTA datang dengan berbagai cara , cara yang susah mahupun senang :D CINTA bole buad kita tersenyum sendiri :D 
        CINTA itu buad kita merasa banyak rasa , CINTA macam gula-gula , CINTA itu macam coklat , manis jahh ! Kekadang CINTA itu menyakitkan , Sakitnya tidak dapat aku gambarkan , mungkin sesakit kita mempunyai kanser ? sesakit kita mempunyai penyakit yg terus menuju ke ambang maut :D  CINTA butuh pengorbanan , CINTA butuh kekuatan , CINTA butuh kesetiaan , CINTA juga perlukan hati yg kuat untuk hadapi dugaan atau cobaan dalam menjalinkan hubungan dengan yg kita CINTA , CINTA selalu datang dan pergi , akan tetapi , CINTA SEJATI akan membawa ke syurga :)
       

CINTA itu sakit :( YEAH! CINTA memang sakit , CINTA yang sejati akan rasa sakit dan gembiranya dalam hubungan itu , jika sakit , itu laa bukti yg kita CINTA dia , kita sakit ada sebab , sebab nya mungkin kita jealous pabila BF/GF kita layan/tegur/layan lelaki/perempuan lain kan ? Siapa tak marah ? Tapi, bila kita rasa sakit kita akan rasa kita sayang sangat dekat orang nehh,, bila ada cemburu , insyaallah wujudlah CINTA :D

Aku harap CINTA berakhir begini , dengan pelukan erat dari seorang yg kita CINTAI , Aku berharap CINTA aku berakhir seperti ini :D  Harapan aku terlalu tinggi ke ?  Namun, CINTA itu bukan milik ita :'( Saya tak minta jadi begini , saya tak minta CINTA ini wujud dihati saya untuk awak ! Saya jalani semua ini dengan rela, tanpa paksa , 1 bulan tidak bertegur sapa, saya sedang ingin lupakan awak, lagi,lagi dan lagi ,Tapi, saya tak mampu ! Saya tak mampu lupakan awak ! Awak sakit kan hati saya macam mana pun CINTA itu masih ada, tidak pergi kemana- mana , Tapi, CINTA tuhh bukan milik kita , mungkin kita dekat atas sana bisa bersama , Biarlah saya yg jaga dan rawat CINTA ini , agar ia selalu mekar untuk awak ! Saya tak kan tunjuk kesedihan dan kekecewaan saya depan orang, yang kawan-kawan saya tahu , saya sayang awak ! tapi, mereka tidak tau , Hati saya sakit setiap kali memandang wajah awak yg bukan untuk saya dapat melihat lagi :D  Biarlah saya yg rasa sakit ini ! CINTA yg baru akan wujud , right ? saya menunggu CINTA itu wujud agar diri ini bisa tersenyum lagi untuk DUNIA ! supaya semua orang boleh melihat yang saya juga BAHAGIA !

TERIMA KASIH SAYANG ! AWAK TERINDAH :D   PERGILAH TERBANG , CARILAH BUNGA YG LEBIH INDAH ! AGAR KAU BISA BAHAGIA SEPERTI YG KU HARAPKAN SAYANG ! BUBYE ! ILOVEYOU :)

No comments:

Post a Comment